Τι κερδίζω με την γυμναστική

Καλύτερο σώμα

Η τακτική άσκηση (τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα με ελάχιστη διάρκεια 20 λεπτών) ενδυναμώνει την καρδιά σου.

Βελτίωση χοληστερόλης

Η συστηματική άσκηση επηρεάζει τη συγκέντρωση χοληστερόλης στο αίμα και βοηθά στη μείωση της κακής χοληστερόλης (LDL) ιδιαίτερα όταν το πρόγραμμα εκγύμνασης σου περιλαμβάνει μέτριες αντιστάσεις με πολλές επαναλήψεις αντί για υψηλή αντίσταση και λίγες επαναλήψεις.

Μείωση της αρτηριακής πίεσης

Αποτελεσματική μείωση βάρους

Το βάρος και η σύσταση του σώματος σου διατηρούνται στα επίπεδα που επιθυμείς καίγοντας αρκετές θερμίδες ακόμη και όταν βρίσκεσαι σε απόλυτη ηρεμία.

Δυνατά οστά

Η οστεοπόρωση παύει να είναι ο φόβος και ο τρόμος ανδρών και γυναικών. Παρέμεινε σωματικά δραστήριος και διατήρησε την ανθεκτικότητα των οστών σου.

Καλύτερο πνεύμα

Απόδοση

Γίνε πιο αποδοτικός στην εργασία σου, καθώς η άσκηση σου προσφέρει πνευματική διαύγεια και οξύτητα.

Θετική σκέψη

Απόκτησε θετική σκέψη απέναντι στην υγεία σου, την καριέρα σου και περιφρόνησε το άγχος που σε μαστίζει καθημερινά.

Καλύτερη εικόνα για τον εαυτό σου

Απόκτησε αυτοεκτίμηση μειώνοντας το άγχος και την κατάθλιψη.

Εξυπνάδα

Αδιαφιλονίκητα, η άσκηση συμβάλλει στην βελτίωση του κυκλοφορικού με αποτέλεσμα να αυξάνεται τυπικά το IQ, κυρίως σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας.

Μακροζωϊα

περιφρόνησε… την φθοροποιό δύναμη του χρόνου

Μείνε για πάντα νέος!

Έρευνες έχουν δείξει ότι για κάθε ώρα που γυμνάζεσαι κερδίζεις έως και 2,5 ώρες ζωής.

  1. Η σωματική δραστηριότητα σου δίνει τη δυνατότητα να καθυστερήσεις διάφορες μορφές καρκίνου ενώ παράλληλα ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο να προσβληθείς από καρδιακές παθήσεις, διαβήτη τύπου ΙΙ, υπέρταση, οστεοπόρωση, παχυσαρκία και οστεοαρθρίτιδα.
  2. Διατηρώντας τα επίπεδα καρδιοαναπνευστικής αντοχής, δύναμης και ευλιγισίας υψηλά, ελαχιστοποιείς τις πιθανότητες να χρειαστείς ιατρική φροντίδα.
  3. Η αύξηση της δύναμης σε βοηθάει να βελτιώσεις την νευρομυϊκή σου συναρμογή (καλύτερος έλεγχος κινήσεων σώματος).
  4. Η άσκηση κάνει την ζωή σου πιο ποιοτική. Καταπολεμά την αϋπνία, ενισχύει την πνευματική διαύγεια, περιορίζει την μοναξιά και βοηθά στην μείωση της κατάθλιψης και άνοιας.

Γυμνάσου Κάθε μέρα… Take an Action!

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ