Παροτρύνσεις

 Πώς να συνεχίσεις την προσπάθεια

 1. Αναγνώρισε ότι κανείς δεν είναι τέλειος, άρα μπορεί να κάνεις και εσύ παραστρατήματα.

 2. Σκέψου θετικά το παραστράτημα σου. Ξέχασε το και συνέχισε το πρόγραμμα σου.

 3. Βάλε χαρτάκια ή φωτογραφίες πάνω στο ψυγείο στο σπίτι σου ή πάνω στο γραφείο σου που να σου υπενθυμίζουν το στόχο σου.

 4. Αντάμειψε τον εαυτό σου για τη διατήρηση του σχεδίου σου.

 5. Ακόμη και χωρίς την τέλεια προσπάθεια με το σύστημα αυτό υπάρχει αποτέλεσμα.

 Δεν τα καταφέρνεις πάντα;

 Δεν πειράζει. Μην τα παρατάς!

 Ακόμη και αν δεν έχεις τηρήσει ευλαβικά το πρόγραμμα γυμναστικής που πρέπει να ακολουθήσεις, μην ανησυχείς. Αν καταβάλεις το 30% της προσπάθειας σου μια μέρα δεν σημαίνει κάτι, μπορείς να συνεχίσεις την επόμενη τηρώντας το πρόγραμμα σου. Έχοντας στο μυαλό σου ότι κάθε μέρα "χτίζεις", θα έχεις φτάσει στους τρεις μήνες να βελτιώσεις τουλάχιστον ένα χαρακτηριστικό σε ένα τουλάχιστον επίπεδο.

 Βαριέσαι να πας για γυμναστική;

 Καταπολέμησε το!

 Το βρίσκεις δύσκολο να ενεργοποιηθείς, για να ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα γυμναστικής; Βαριέσαι να σηκωθείς για να πας στο γυμναστήριο; Ακόμη και οι πιο τακτικά αθλούμενοι μερικές φορές νιώθουν να βαριούνται. Το να μην έχεις τον αρχικό ενθουσιασμό, το να χάνεις συνέχεια προπονήσεις με χίλιες δυο αιτιολογίες είναι σημάδια ότι πρέπει να κάνεις τις ανάλογες ρυθμίσεις, για να ξαναμπείς στη γυμναστική!

 Κάνε αλλαγές

 Πρώτα απ' όλα βρες πια αθλητική δραστηριότητα είναι αυτή που έχει καταντήσει βαρετή για σένα! Υπάρχουν πολλές παραλλαγές και νέα προγράμματα που μπορείς να ακολουθήσεις! Π.χ. δοκίμασε ένα πρόγραμμα kick box , εάν έχεις βαρεθεί το απλό aerobic ή το διάδρομο. Διάλεξε το ποδήλατο ή ακόμη καλύτερα για μα εβδομάδα τρέξε στην ύπαιθρο ή κολύμπησε!

 Καλή παρέα

 Το να γυμνάζεσαι μόνος μπορεί να είναι ό,τι πραγματικά επιθυμείς μετά από μια γεμάτη ημέρα. Μερικές φορές, βέβαια, χρειάζεσαι παρέα. Αν δεν έχεις βρει, ήδη, κάποια παρέα στο γυμναστήριο, τότε ζήτησε από κάποιο φίλο ή κάποια φίλη να γυμνάζεται μαζί σου. Έτσι, θα έχεις κάποιο λόγο να μην παραλείπεις προπονήσεις.

 Εν κατακλείδι! Πρόκληση, Ποικιλία, Κάνε διάλειμμα

 Πρόκληση: Μερικοί αθλούμενοι νιώθουν καλά ακολουθώντας, απλώς, ένα πρόγραμμα γυμναστικής, για να μείνουν σε φόρμα, και οι περισσότεροι είναι ευχαριστημένοι. Θέτοντας στόχους, όπως το να αυξήσεις τα κιλά που σηκώνεις ή να βελτιώσεις το καρδιοαναπνευστικό σου επίπεδο, μπορεί να αποτελέσει μέθοδο που θα σε κρατήσει στην άσκηση.

 Ποικιλία: Εάν είσαι προσηλωμένος σε μια δραστηριότητα (π.χ. βάρη) άλλαξέ την με κάποιες άλλες μέσα στην εβδομάδα. Ιδανικά ένα πρόγραμμα γυμναστικής συμπεριλαμβάνει τα στοιχεία της καρδιοαναπνευστικής προπόνησης, βάρη και ευλυγισία.

 Κάνε διάλειμμα: Μερικές φορές, πραγματικά, χρειάζεσαι ξεκούραση.

 Σε αυτήν την περίπτωση, μείωσε την προπόνηση ή αντικατάστησε την με άλλες αγαπημένες σου παλαιότερες, ίσως, αθλητικές δραστηριότητες.

 Γυμνάσου Κάθε μέρα... Take an Action!

 ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ