Οι δεινόσαυροι επιστρέφουν

Ένα από τα αγαπημένα μου ντοκιμαντέρ στο National Geographic, είναι αυτό που αναφέρεται και περιγράφει την ιστορία των μεγαλύτερων σε όγκο και δύναμη ζώων του πλανήτη, των δεινοσαύρων. Των ζώων που εξαφανίστηκαν εκατομμύρια χρόνια πριν, εξαιτίας των παγετώνων.

  • Σήμερα στο χώρο του σιδερένιου αθλήματος (powerlifting, strongman competition), δεινόσαυροι αποκαλούνται όσοι, ακόμη σήμερα, συνεχίζουν να γυμνάζονται με κύριο γνώμονα την υγεία τους, αντιστεκόμενοι στις «σειρήνες» της εποχής για γρήγορα αισθητικά αποτελέσματα.
  • Δεινόσαυροι είναι οι ελάχιστοι που συνεχίζουν να γυμνάζονται στα υπόγεια τους, στο γκαράζ, στο πίσω μέρος της αυλής ή σε κάποια μικρή αποθήκη.
  • Οι δεινόσαυροι γυμνάζονται μόνο με βασικό και απαραίτητο εξοπλισμό. Μόνο μπάρες, δίσκους και αλτήρες.
  • Δεινόσαυροι αποκαλούνται όσοι χρησιμοποιούν ΜΟΝΟ βασικές πολυαρθρικές ασκήσεις, όπως: squat, dead lifts, cleans, power cleans, hi pull ups, bench press, push press, dips, chin ups, pull ups, bent over row, military press, one arm bent press, Turkish get ups.
  • Οι δεινόσαυροι δε χάνουν την ώρα τους με απομονωτικές ασκήσεις τύπου: κάμψεις δικεφάλων, ανοίγματα στήθους, άρσεις γαμπών, πιέσεις τρικέφαλων, ανοίγματα ώμων.
  • Οι δεινόσαυροι χρησιμοποιούν και διάφορα αξεσουάρ ως βοηθήματα. Σάκους με τσιμέντο ή άμμο, κουβάδες με άμμο, ξύλινα βαρέλια, μεταλλικά δοχεία, κορμούς δέντρων, βαριές πέτρες, σχοινάκι, αλυσίδες, παλαμάρια, βαριοπούλες, kettlebells κ.α.
  • Δεινόσαυροι αποκαλούνται όσοι σήμερα γυμνάζονται με στόχο την ανάπτυξη ΜΟΝΟ της μέγιστης δύναμης, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της προοδευτικής επιβάρυνσης.
  • Οι δεινόσαυροι δε γυμνάζονται ΠΟΤΕ με στόχο την εικόνα.
  • Οι δεινόσαυροι γυμνάζονται ΜΟΝΟ 2 – 3 φορές την εβδομάδα.
  • Γνωρίζουν ότι ένα σώμα γίνεται τέλειο αισθητικά και λειτουργικά μέσα σε 3 – 5 χρόνια.
  • Οι δεινόσαυροι γυμνάζονται απάνθρωπα σκληρά, τρώνε σαν πρωτόγονοι και κοιμούνται σα μωρά.
  • Οι δεινόσαυροι ασπάζονται την προπονητική φιλοσοφία των δεκαετιών 1920, 1930, 1940 και 1950.
  • Οι δεινόσαυροι γνωρίζουν ότι αποτελεσματική προπόνηση δε σημαίνει πολύωρη και περίπλοκη προπόνηση.
  • Οι δεινόσαυροι δε χρησιμοποιούν συμπληρώματα διατροφής, πρωτεϊνούχες σκόνες και αναβολικά στεροειδή.
  • Οι δεινόσαυροι δε χρησιμοποιούν ποτέ κατά τη διάρκεια της προπόνησης ιμάντες, γάντια, ζώνες, ειδικά κολάν και μπλουζάκια, περικάρπια, ειδικά παπούτσια ή επιδέσμους γονάτων.
  • Οι δεινόσαυροι δεν εκτελούν προγράμματα σύγχρονων περιοδικών bodybuilding, γραμμένα από «άσχετους» φουσκωτούς και πρησμένους, όπως, επίσης, και από ατροφικούς, αγύμναστους ειδικούς ντοκτοράδες.
  • Οι δεινόσαυροι σε κάθε περίπτωση τα «δίνουν» ΟΛΑ!
  • Οι δεινόσαυροι γυμνάζονται με τις εξής μεθόδους:

Α) 5 x 5, Β) 5/3/1 και Γ) 20 rep squat.

  • Οι δεινόσαυροι είναι γενναιόδωροι και δυναμικοί χαρακτήρες, με λεβέντικο παρουσιαστικό, γεμάτοι με αίσθηση του χιούμορ. Είναι μεγάλα παιδιά.
  • Οι δεινόσαυροι μοιράζονται τα μυστικά τους με όσους επιθυμούν να μάθουν.
  • Οι δεινόσαυροι είναι ΜΑΧΗΤΕΣ της ζωής.

Εάν όλα όσα σου ανέφερα σου αρέσουν και θέλεις να γίνεις δεινόσαυρος, τότε μπες στο κλαμπ. Για να μπεις στο κλαμπ, πρέπει να πιάσεις τα εξής όρια:

1) SQUAT: να σηκώσεις μιάμιση φορά το βάρος σου για 1 επανάληψη

2) DEAD LIFTS: να σηκώσεις δύο φορές το βάρος σου για 1 επανάληψη

3) BENCH PRESS: να σηκώσεις μία φορά το βάρος σου για 2 επαναλήψεις

4) MILLITARY PRESS: να σηκώσεις 0.75 το βάρος σου για 2 επαναλήψεις

Δύσκολα… Έτσι;

Γυμνάσου κάθε μέρα… Take an Action!!

 ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ